onsdag 27 oktober 2010

I'm in love with a fairytale. Eller?

I somras åkte jag och mamma till Mallorca. När pappa körde oss till flygplatsen somnade jag och när jag sedan kollade på min telefon ser jag att jag har ett missat samtal. Jag har inte numret inlagt på någon konstakt så jag visste inte vem det var och eftersom inte tycker om att ringa upp de som har ringt mig och som jag inte har som någon kontakt ringde jag inte upp denna personen heller. Istället sa jag "Äh, om det var någon som ville mig något så ringer den tillbaka", såhär tror jag att jag aldrig har varken tänkt eller sagt förut. När vi sedan står på flygplatsen ringer min morbror upp mamma. Martin, som bor i Oslo, berättade att han hade träffat Alexander Rybak och bett honom ringa upp mig från Martins nya telefon med ett nytt nummer som jag inte hade. Jag hade alltså missat en samtal från Alexander Rybak Jag funderar nu i efterhand vad jag skulle ha sagt; Öhhhh, grattis till Eurovision. Eller? Hade jag varit attraherad av en kille som spelar fiol och som har ögon stora som tallrikar hade kanske jag och han utgjort en fin fairytale, vem vet?


+ = Sant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar