måndag 22 november 2010

Helgens konstaterande

1. Jörgen Jönsson är den mest rödhåriga jag har sett.
Jag var på Färjestad- Frölunda i lördags och på färjestads avbytarbänk stod Jörgen Jönsson med sitt fantastiskt röda och krulliga hår. Bara detta var underhållning. Bredvid honom stod Rickard Wallin, att kunna koncentrera sig på det som hände på isen i stället för honom var en match i sig.

2. Grey's Anatomy är en fantastisk serie.
Följde inte med mina vänner på Johnossi i fredags, trots att de skulle vara roliga att se. Istället stannade jag hemma och lånade ett par säsonger Grey's Anatomy av min kusin. Under kvällen lyckades jag se hela första säsongen och efter det var det konstaterat, det är en fantastisk serie.

3. Om min man kommer vara som Dr. Shepard är jag nöjd.
Konsekvensen av att ägna i princip hela sin helg till denna serie är att man anser att Dr. Shepard är den perfekta mannen. Jag berättade detta för mina vänner idag och vi kom fram till att jag förmodligen inte kommer tycka detta när jag har tittat färdigt på serien. Då kommer jag förmodligen återgå till mitt vanliga jag och tråna efter Joel Kinnaman. Ingen räddar dock liv så bra som Dr. Shepard.

4. Patrik är pigg.
Ja, Patrik är alltså pigg. När Linnéa inte var med och åt igår frågade mamma och pappa vart hon var, enligt Patrik var hon hemma och hade fortfarade inte vaknat. Klockan var då två. Mamma sa senare till mig att "Patrik, han är väldigt pigg, han." Jag skulle själv inte säga att Patrik är speciellt pigg men Patrik är mycket enligt min mamma: "Patrik är väldigt snäll" och kära vänner, det ska ni veta att "Patrik, han är väldigt lugn, han."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar