söndag 15 augusti 2010

Don't think twice, it's all right

Efter många om och men bestämde jag mig för att skaffa blogg. Vet dock inte vad den kommer att handla om, mina tankar antar jag. Det återstår att se!

Tänkte börja med att berätta om när Jenny och Angelica bytte några meningar med varandra igår när vi firade Sofie. Vi höll för stunden på med danssteget som vi kallar för "Kundvagnen", detta går ut på att man går med en kundvagn och plockar varor från hyllorna. Jenny kom då i otakt till musiken, och säger, lite försiktigt "Oj, nu hamnade jag visst på fel avdelning..." varav Angelica svarar, med en mycket högre röst samtidigt som hon plockar varor ner i sin korg "Men rulla ikapp då, Jenny!" Haha, jag fann detta mycket roligt men framför allt fyndigt. Men, så har jag fantastiskt underhållande vänner!

2 kommentarer:

  1. Och du är fantastisk, baby! Din beskrvning av mig på din blogg gjorde mig tårögd. Du är så fin :) Puss bästa!

    SvaraRadera