söndag 26 september 2010

Baby baby, you're my really disco band

Så kul som jag hade igår har jag inte haft på väääldigt länge! Vi började kvällen hos Alexandra där vi satt några tjejer. När några gick en trappa upp gick jag och Elin till Patrik där det var fullt hus när vi kom. Hälften gick sedan för att försöka komma in på Harrys, men när deras försök var misslyckat kom de tillbaka.
En av kvällens höjdpunkter var utan tvekan Rara söta anna- uppträdandet. Linnéa och Alexandra var Ronny och Ragge, och levde sig verkligen in i rollen. De hade snusen och givetvis byxorna hängandes på rumpan. Det ska tilläggas att båda hade strumpbyxor på sig, och drog därför ner dem. Jag och Angelica var Anna, och dessa två charmörer ägnade deras låt till oss. Som sagt, hur kul som helst!
Den andra höjdpunkten var Angelica och Alexandras dans till Disco Band. Fantastisk dans som jag måste lära mig någon gång i livet. Vilket partytrick!
Vid två kom tröttheten som ett slag i ansiktet och det var kanske en av konsekvenserna från fredagskvällen. Trots att det var på topp åkte jag alltså hem, med en av de roligaste kvällarna någonsin i tankarna.
Som jag sa till Elin, en sånhär kväll är en av orsakerna till varför det kommer bli jobbigt att flytta om ett år. Trots detta ska det också bli skönt att komma härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar