söndag 5 december 2010

Hur man charmar en modell

I fredags, när vi var i stockholm med skolan, gick jag, Beatrice, Michaela och Jennfier gick runt på stan och spanade efter kändisar mest hela tiden. Vi hade bestämt sedan länge att vi skulle äta på Vapiano vid Stureplan så vi gick dit runt halv fyra. När vi har fått maten och börjat äta kommer ingen mindre än Marcus Schenkenberg in, vilket resulterade i panik vid vårt bord. Jag och Beatrice vände oss mot varandra och fnittrade, det löjligaste fnittret jag någonsin hört, har för övrigt aldrig sett Beatrice så röd i ansiktet vilket bara förstärker terion om fnittret.
Vi försökte spela någorlunda normala och få igång ett samtalsämne, men när han satt några bord bort gick det inte speciellt bra. När vi sedan ser att han är påväg mot vårt håll för att hämta vatten som stod ganska nära oss måste vi ha gjort ett väldigt bra intryck. Ingen av oss sa något, men alla såg att han var påväg. Beatrice och Jennifer hade tydligen tittat på varandra och tillsammans fått panik, Michaela vet jag inte vad hon gjorde men jag däremot, jag hade ju bestämt mig för att ta mig en klunk vatten. När han började gå emot oss kunde jag liksom inte styra över mig själv längre, vattnet vägrade att sjunka ner i halsen. Istället satt jag där med vatten i munnen och panik i ögonen, lite senare gick min käke ur led.
Oemåtståndlig, är nog ordet jag skulle förklara mig med. Pamela Anderson, släng dig i väggen, för här kommer charmtrollet Isabell Persson!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar