tisdag 7 december 2010

En av alla dom

Idag på jobbet har jag gjort vykort, en aktivitet som passar sig om man jobbar på dagis eller liknande. Jag jobbar på en skoaffär. Det var min förträffliga arbetskamrat Inga som skulle göra dessa kort för att skicka till personer hon känner som har namnsdag på torsdag. Inga är för övrigt en sån där människa som får mig att må bra, en härlig människa. Jag har heller aldrig träffat någon som säger "tocken" så mycket som Inga. Trots att åldersskillnaden är väldigt stor mellan oss så trivs jag så bra med henne, och jag hoppas att hon trivs lika bra med mig. Som sagt, det är inga problem med denna otroligt omtänksamma människa och jag hoppas att jag kommer få arbetskamrater som jag trivs lika bra med när jag börjar arbeta på riktigt.
Ett annat exempel på denna typ av människa är syon på vår skola. Vilken fantastisk människa! Har aldrig träffat en sån käck och lättsam människa. Att gå dit är ett sant nöje!
Det jag egentligen säger är att det borde finnas fler sådana här människor, som på ett eller annat sätt lyser upp vardagen!

2 kommentarer:

  1. Man kan inte vara annat än lättsam mot dig, saknar dej Issa!!

    SvaraRadera
  2. Åhh, vad go du är! Jag saknar dig med Sanna, hade hoppats på att det var du som skulle åka hem och inte din kompis Sandra!
    Pusss på dig!

    SvaraRadera